Jun 25, 2009

Lambat Datang Kerja

at 8:30 AM
Cerita Dari Aku

smlm hujan
adik aku syif malam
biasanya dia naik moto...
tapi disebabkan ujan, dia nk pakai la kete aku..
so, aku bg la dia pkai
pagi ni pas iron baju, aku call adik aku...

"wei, ko balik kol bape??? balik awal tau"

"alaaa...aku bnyk keje la...aku nak wat keje jup...seblum kol 7.30 aku balik la"

"ehh...xde...xde...mane bleh...balik seblum kol7..kang aku lambat g keje...balik skg gak"

"tutt...tutttt...tutttt"
(putus la plak)

pas2 adik aku sms plak..

"dalam kol7.30 aku sampai la tau. Aku xleh balik skg. Keje x abis lagi ni."

aku pun reply..

aa..jup lagi aku nak sekeh ko..

Pas2 aku berSMS ngn dia camni...

Ko tgu la. kalo lmbt nnt aku anta ko naik moto.hehe..

oit.abis la kejelitaan aku naik moto dgn ko. g wat keje cepat. xkira. nak sekeh gak. aku nk tido jup.. cpt balik..

Wei.Taya kete ko pancit la.

apsal plak pancit??

Mane aku tau. Aku xreti nak tukar nih.

G la pam..

Bocor la..

Bodoh.Sengal.Gemok!!

rupa2nya, adik aku mmg dah ade kat umah...dia saje ngusik aku pagi2..hanginnye...aku tros pukul dia dengan hanger...pas2 aku sekeh dia skali...puas ati aku...yes....

1 comments:

sarah al -idrus on June 27, 2009 at 8:45 PM said...

hehe..tipah tertipu plak

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei