Jun 3, 2009

020609 With family..

at 8:34 AM
Cerita Dari Aku

smlm mmg tersangat la happy..petang tu, bila sampai umah dari melaka, aku rehat2 jup.. Mrezz pas balik keje dia amik aku kat umah.. g pusing2 cari bank jup..pas2 pusing2 lagi..pas2 balik umah aku...dia dok main ngn alipp...sambil2 tggu time nk maghrib, kami dok ramai2 kat hall rumah, sembang2, gelak2...huhu...main pas-pas dukung alipp si kecik yang xreti berjalan lagi..huhu... malam tu pas maghrib, grak g kg.baru..3 kereta...brape org sumenye aku lupa nak kira laa..huhu...g makan western..my treat..happy sgt masa makan ramai2 dengan family kedua belah pihak...family sblah mak aku n family seblah abah aku... tetamu undangan..sudah semesti nya MRezz...nasib la dia senang je masuk ngn pe'el family aku...thanx to all yg bg cooperation semasa makan-makan smlm..mmg best bile hang out makan2 dgn family ramai2 cam smlm.. aku rasa sgt bertuah sbb dilahirkan dalam kelumpuk family yang sgt penyayang.. bahagia sgt bila dikelilingi kasih sayang...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei