May 28, 2009

Makan-makan..

at 4:13 PM
Cerita Dari Aku

Biasanya tengah hari, masa lunch break...saya akan makan dengan Mrezz.. Tapi hari ni, kak Sue (opismate) ajak makan luar...kat Pizza Hut Maju Junction. Ramai la yang join.. 2 table.. dalam 20 orang.. Thanx Kak Sue for the treat...Smalam bagi nasi ayam, hari ni bagi Pizza Hut...Mggu ni mmg murah rezeki... Masa sebelum makan, masa tengah makan, dan masa selepas makan, asyik gelak terbahak-bahak tgk celoteh sang jejaka2 dan gadis2 kat table tuh.. Nasib tak muntah balik makanan tu sume... diorang punya kata-kata hikmat yang memang xboleh pakai tu membuatkan aku sakit prot n pipi sebab gelak tawa yang terlampau dasyat.. HUhuhuu..

Mrezz plak makan ngn sape?? dia g makan kat Kg. Baru ngn dak2 opis dia yang nakal2...

Pesanan penaja, sebaik-baiknya, cari lah sedikit masa untuk diluangkan bersama kawan2 yang lain, kadang-kadang la.. Jgn macam dulu, xboleh langsung klua ngn kawan2, mmg kena silang pangkah habis-habisan.. Pas2 bila break-up, dah kena cari balik kawan2... nasib la dapat kawan2 yang faham kita..

Aku dan kawan aku, Abot dah mendapat pengalaman dan pengajaran sebegitu...

Thanx to Mrezz kerana faham dan tak menghalang aktiviti aku bersama kawan2 yang lain... I really appreciate that space you provide for me n my fellas.. Thanx...memang rasa tak terkongkong langsung.. Mrezz cuma akan pesan "takecare" yang membawa maksud, "nak buat ape pun buat lah, asalkan ingt batas"...

4 comments:

Cik Qemm on May 28, 2009 at 11:20 PM said...

tula, ade bg pun jgn lupe kwn2.hehe.pesanan utk diri sendiri gak :D

E22E on May 29, 2009 at 8:02 AM said...

memanggggg...btol3...

fet3 on June 2, 2009 at 11:58 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
E22E on June 2, 2009 at 2:52 PM said...

mengaibkan??
xpaham....

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei