May 31, 2009

JUN?

at 11:25 PM
Cerita Dari Aku

ishkk...lagi beberapa minit nak masuk bulan JUN.. ya Allah...cepatnya masa berlalu.. mmg masa xkan tggu sesiapa... Bnyknye masa dah terbuang.. rasa mcm baru 2 hari lepas masuk tahun 2009 (new year).. ni dah nak separuh tahun.. aku kena pergiatkan rancangan aku nih...kalau x, nnt makin hari makin tua.. rancangan ape ek?? aku ade ke rancangan.. eheh.. errrr... xde rupanya..aku ni jenis yang xmerancang sgt.. pakai redah je.. redah, redah gaks...tapi kena tgk jugak ape yang patut redah ape yang tak.. hurmm..bnyk yang dah berlaku tahun nih...tahun ni la aku putus cinta, tahun ni la aku jumpa cinta baru, dan tahun ni jugak la aku berjaya lepaskan cinta lama..tapi yang paling utama, dengan life aku yang sekarang ni, aku sgt happy n bahagia..maybe sebab tahun2 seblum ni aku rasa susah sgt kot...alhamdulillah kebanyakkannya dah bnyk dipermudahkan olehNya. aku berharap dan berdoa segala urusan aku akan terus dipermudakkan olehNya. aminn..

3 comments:

fet3 on June 2, 2009 at 11:24 AM said...

Salam... maaf kalau menyibuk disini.. kamu bahagia, saya bahagia, semua bahagia kan skang nih... jadi xpatut kamu mengaibkan sapa2 lagi disini.. masing2 dah puas hati dengan keputusan hidup masing2.. setiap manusia ada batas kesabaran.. wasalam..~~

pensel on June 2, 2009 at 2:48 PM said...

mengaibkan??
xpaham...

pensel on June 3, 2009 at 8:22 AM said...

"fet3 said...

Salam... maaf kalau menyibuk disini.. kamu bahagia, saya bahagia, semua bahagia kan skang nih... jadi xpatut kamu mengaibkan sapa2 lagi disini.. masing2 dah puas hati dengan keputusan hidup masing2.. setiap manusia ada batas kesabaran.. wasalam..~~"

untuk pengetahuan e.fet3.. saya mmg xde sebut pasal mengaibkan sesapa...mungkin sbb ayat ni kamu cakap mcm tu kot..
"maybe sebab tahun2 seblum ni aku rasa susah sgt kot"susah tu mcm2 susah...bukan effect dari mana2 perhubungan dengan sape2.harap maklum.

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei