May 15, 2009

FB issue...

at 12:36 AM
Cerita Dari Aku

Di sini aku nk bercerita... kat FB aku, ade la sorg minah ni, dia add aku kat FB, sblm accept, aku dah soal selidik sape dia...hahhaha...pas2 aku pun accept fren request dia dgn tujuan utk lihat ape yg minah tersebut nakk...huhu...
nak diceritakan kat sini, mmg xleh, sbb org yg tgk FB tu je yang tau...minah ni comment la kat gambar aku, soo aku jawab rilex2 la, dia da start angin, bakar2 line, aku maintain cool.... chill bebeh....pas2 ade la kawan2 attack minah tu balik, dia yg mula cari nahas dulu sape suruh....pas2 Mrezz plak join bg comment, asam, garam, gula, ajinamoto, sume ditambah dalam ramuan comment FB aku... last2 minah tu ilang sudah....fuhhh...aku xtau la...kenapa ade sesetengah org ni dia tunjuk mcm dia tu dah btol sgt, mmg la aku ade wat salah, tapi aku xde la nk hangit2 sesape xtentu pasal.. (kadang2 ade la...hahahhahaa)... tapi kesian plak aku kat minah tu...camne la dia....huhuhuhuuuu....heww~~~

ermm...esok mulakan operasi...

kak raja xde dah esokk...sedihnyeeeeee....nnt xleh dah nk gelak same2... sbb walaupun kita ni sebilik, tapi kalau ade ape2, kitorg xbercakap, tapi kitorang YM je walaupun dok sebilik...huhu....soo cerita tu cam underground, masa kt YM Raja N tgh typing, but aku dapat dengar dia dok keletuk-keletak keybord...pas aku gelak sorg2, dia plak gelak sorg2...huhu... pasni kak yana nk dok sebilik ngn aku...dapat rumet baru, xla aku keseorangan..huhu..

ni lg sorg, izlin... dia da xde..pi kursus 6bulan...alaaa...aku pggl dia acik...sbb dia cam makcik...dia slalu kibut...kalakar je dia...huhu....rindu la kat kete acik 4949...huhu...(bukan rindu tuannye)...

ermmm...k la....nak g gosok baju...mata segar plak haaa...pas ni nak try tido...sok kena bgn awal..huhuuu...daaaaaa.....

p/s: thanx to all my frenzzzzz...love u all~~

2 comments:

WNA on May 15, 2009 at 12:05 PM said...

gile ek ze pmpn tu?
kesiann~

knl ke die?

pensel on May 15, 2009 at 1:08 PM said...

ye kot...xknal lgsg..peminat die hard aku kot qemm...hihi...

mmg kesian sgt...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei