Mar 30, 2009

Tired Week for Him

at 7:55 AM
Cerita Dari Aku

KL to Kuantan

Kuantan to KL
~Mr. Ezz bawak aku g klinik, g makan (SecRec), g shopping

KL to Ipoh

Ipoh to KL
~Mr. Ezz amik aku kat umah

KL to Penang
~ Makan kat Kassim Mustafa @ Pulau Tikus, Penang with Cikna (cikna xmakan)
~ Check in @ Gurney Hotel. Very big room @ price RM170. Very Satisfied.
~ G kampung aku. Lepak sampai malam. Xleh nak ke hulu ke hilir sbb hujan.
~ G amik maksulin balik kerja @ bukit Jambul. Aku sempat lagi grab new glasses n Mr. Ezz sempat jugak grab satu sun glass brand Ray Ban from Focus Point.
~ G makan seafood @ Batu Maung. Dengan kepala yg sakit, mata yg dah xleh nk bukak n terlampau letih. Ade siput yang aku xpenah makan. Macam siput sedut tapi ade duri2.Ketam.Udang goreng Butter. Lala masak lemak. Siakap Bakar.Yummy. This is better then konsesi sbb paksu nizam blanja...hahaha...makan ngn Maksulin, paksu nizam, adam iman, ammar, aku n Mr. Ezz.Pas dah kenyang, balik. Hantar Mr. Ezz balik hotel n kami yg lain pulang ke rumah. Bestnye tido!!!!
~ Esok nye plak bergerak ke Exit Bertam. Jumpa wakil konsesi.Pas tgk site. Makan2. Pulang Ke KL.
~ Tapi masuk kat Kuala Kangsar. Mr. Ezz tunjuk kat aku tempat2 kat sana. Almaklumlah dulu dia org sana..hahhaha...
~ Sampai KL kol 9.30 malam. Hujan yang lebat. Kereta banyak. Letih. Sakit2 badan. Complete.
~ Makan kat umah. Then TIDO!!!
~ Indahnya malam. Aku tido xsedar ape dah..

P/S : Thanxx ye Mr. Ezz sbb sudi disusahkan oleh diriku ini. I rely on u. Hehehee...

2 comments:

meza on March 30, 2009 at 8:46 AM said...

memang tired weekend.
but it still the best moment kn.
erk, mcm aku kt situ jugk jek.
hehe.
;)

pensel on March 30, 2009 at 8:49 AM said...

yes....tired...but still the best moment...hehehhee....

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei