Mar 26, 2009

NETBALL part2 + aku + 'sifu'

at 5:54 PM
hi...guys...
the day after 1st time i play netball...
main lagi skali haa..
mean this is the 2nd time..
kali ni best skit..hujan renyai-renyai...
tunggu 1st perlawanan kumpulan lain dulu..
romantiknye menunggu di tepi gelanggang sambil bermandikan hujan yang renyai-renyai dikala kepala sedang sakit berdenyut-denyut...
pas2 dah bis 1st game, group aku plak masuk...jeng..jeng...jeng...
aku WD..huhu...kali ni pkai baju sukan tetapi berkaki ayam.
best la main...sume lelaki yg join game tu suma ganas2...
abg sham, agus, zahir, anepp, syazwan..ni lah antara yang main ganas2 mcm main basketball...
huhu...disebabkan aku berkaki ayam, maka, melecet lah kaki ku...

pas dah abis game, lepak opis jup, amik udara sejuk...sambil2 menunggu tu, aku g try2 main karom kat blkg opis..huhu...
ondaway drive balik umah, jalan jem..kepala sakit berdenyut2...
sampai umah aku rehat2..aku tros baring2...
semalaman xleh tido sebab kepala terlalu sakit..
bile dah subuh, aku still sakit kepala dan mengambil keputusan utk MC..
skg ni still sakit skit2...tapi ok laa...

hari ni aku rasa emosi aku dah kembali normal...dah xmarah2, xsensetif sgt...
kerul bgtau aku kat skype, jijah nak kawin bulan mei ni...so aku pun call jijah,
dia jemput sume hadir dia kawin 10mei09 nih kat klang..dia kate qemmal tau umah dia kat ner..
kene wat rombongan nnt nih..hehe...

anyway ni ade seorang makhluk yang dah tinggalkan mark kat blog aku...
dia bg komen...aku consider nasihat la..tapi dia tau nama aku, dia tau umor aku, dan dia tau aku keje mana. that mean dia tau aku sape.. tapi aku xtau la dia sape...and i dont mind.
ni lah mark dia:
so sweet and very nice..
tapi kenapa xtinggalkan nama, or link or anything for me to let me know who/what it is..
supaya leh aku belajar dari 'sifu' ni yang lebih pandai dan bijak...
anyway, thanx for spending time reading this kind of rojak blog.
thanx for your comment bout my writing skills, which is too childish if compared to my age..yess im not 22 years old and im not a matured girl..
soooo...plz help me improve my skills.

but..i love to be who am i now. and i dont want to pretend to be like who other people want me to be.

anyway, thanx for your words...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei