Mar 20, 2009

Aku dan Hari Ini

at 8:53 AM
wahhh...
malas gile arini
mengantuk n malas
ade keje, tapi wat2 mcm xde keje
huwaaaaaaaaa....
dah lah xsihat sgt
adoiiiii
mengantuknye la sgt2...
nak kacau org kat opis nih..tapi ramai yg xde
bosann nyaaaaaa..

Arina : bile nk post gambar kete
Fad : KO tgh watpe la tu ek??
Ezzuan : asyik2 buat2 BZ..cehhh
Abot : Ape la yang ko tgh wat tu??
Qemmal : aku rindu nk balik Penang lah
Aku : bila le nak dapat gaji nih
Inas : lame xjumpa ko inas oii
Mega : bile nk jumpa nih? nk bg tudung...
Jad : bestnye dia tido kat umah...
Adam n Alipp : eii...geram aku ngn dak2 nih...
Net n Radi : ishk..ishkk..ishkkk...
Lan : makin sengal la ko nih
Azli : rambut ko lg panjang dr rambut aku ek?
Fet : Hampess...ishkk..ishkk..
Nadia : selamat pagi cikgu...
Suzaimin : tgh berkebun ke tuh???

Ntah ape2 ntah aku nih...dah xtau nk tulis ape!!!hahaha
Gile!!!

2 comments:

Anonymous said...

crazy woman!

Anonymous said...

hahahhahahhaaa

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei