Feb 26, 2009

Big girl dont crY

at 4:31 PM
~
am i?
big girl?
have new azam for new life
want to be very bad person
hahaha
berazam untuk menjadi semakin jahat
kann..kann
~
pagi tadi sempat tgk tv
ally iskandar cakap mcm ni
segelas air tu berat tak??
tak le berat mane pun kan
tapi cuba pegang gelas tu 1jam
3jam
5jam
sehari
berat gelas tu akan terasa semakin bertambah
sama macam masalah
masalah yang dipendam
walaupun kelihatan sikit
tapi bila dipendam
disimpan
semakin lama akan jadi semakin berat dalam hati
so??
faham2 la sendiri
hahahahhahhahhahhahhaaa...
masalah yg kita pendam xsama mcm arak
kalau arak
lagi lame simpan, lagi sedap
ye ke???
mane aku tau
hehe
so???
ambil iktibar dari segelas air
aku mmg jenis suka pendam
dan aku dah rasa penangan memendam rasa tu mcm mana
padam muka aku
xde kekuatan nak luahkan
tapi sekarang?
aku xpasti aku masih kuat memendam atau tak
akan ku kaji diriku sedikit demi sedikit
~

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei